O nas

Na Kartce z Podróży dostarczamy unikatowych treści z naszych wypraw w postaci tekstów, podkastów, zdjęć, filmów. W naszym sklepie możesz znaleźć oryginalne produkty zainspirowane naszymi podróżami. Chcemy przybliżć Ci świat i zachęcić do eksploracji. Poniżej znajdziesz warunki zakupu produktów w naszym sklepie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące tego „Regulaminu”, zawsze możesz się z nami skontaktować za pomocą formularza kontaktowego lub mailowo.

1. Twoje dane

Twoje dane osobowe, które przekazujesz nam, będą traktowane z najwyższą starannością i szacunkiem. Kartka z Podróży użyje ich wyłącznie do obsługi zamówień, podczas wysyłek i dostaw oraz do bezpiecznych płatności. Wszystkie informacje będą przetwarzane zgodnie z naszą „Polityką prywatności”.

2. Zamówienie

Opisy produktów na stronie nie stanowią wiążącej oferty. Informacje na stronie mogą być przez nas zmienione w dowolnym momencie. Dokładamy wszelkich starań, aby przedstawić nasze produkty rzetelnie. Możesz złożyć zamówienie w naszym sklepie, dodając wybrane produkty do koszyka. Poprosimy Cię o podanie informacji, które możesz zmienić do momentu kliknięcia przycisku „Kupuję i płacę”. Po kliknięciu Twoje zamówienie stanowi dla nas ofertę zakupu towaru zamówionego na stronie.

Potwierdzimy Twoje zamówienie, wysyłając automatycznie wygenerowanego maila, który będzie zawierać informacje o zamówionych produktach, cenach, specyfikacji wysyłki, a także informacje wprowadzone przez Ciebie w procesie składania zamówienia. Przeczytaj uważnie tę wiadomość i upewnij się, że wszystkie informacje są prawidłowe. W przypadku błędu lub rozbieżności prosimy o niezwłoczny kontakt w celu wprowadzenia niezbędnych zmian w zamówieniu. Aby skontaktować się z nami, napisz maila lub użyj formularza kontaktowego.

3. Ceny

Ceny podane na naszej stronie w momencie składania zamówienia są cenami obowiązującymi. Wszystkie ceny na Kartce z Podróży są cenami brutto. Cena całkowita obejmuje cenę produktów i opłaty za wysyłkę, jeśli zamówiony produkt będzie wysłany pocztą. Całkowita cena jest widoczna na stronie „Kupuję i płacę” przed potwierdzeniem zamówienia.

4. Płatności

Na Kartce z Podróży mamy kilka rodzajów płatności. Akceptujemy większość kart kredytowych. Mamy też możliwość zapłaty PayPalem lub przelewem. Pieniądzę prosimy wpłacić na konto poniżej a w temacie podać numer zamówienia.

Łukasz Kocewiak, Kartka z Podróży
67 1140 2004 0000 3402 3259 1090 

5. Odmowa transakcji

Aby móc zakupić produkt od nas, musisz:

  • mieć ukończone osiemnaście lat
  • zarejestrować się, podając swoje prawdziwe imię i nazwisko, numer telefonu, maila i szczegóły płatności
  • podać adres wysyłki inny niż skrytka pocztowa
  • użyć ważnej karty kredytowej i akceptowanej przez naszego partnera bankowego lub alternatywnej akceptowanej metody płatności

Nie możemy przyjąć Twojego zamówienia, jeśli wystąpi którakolwiek z poniższych sytuacji:

  • jeśli Twoja płatność nie zostanie zaakceptowana przez naszego partnera płatniczego
  • jeśli nie jesteśmy w stanie zrealizować dostawy z przyczyn od nas niezależnych, np. produkt został wycofany przez naszego dostawcę

6. Dostawa

Oferujemy różne opcje dostawy. Wybieramy najlepszego dostawcę w zależności od miejsca przeznaczenia, rodzaju produktu i Twoich oczekiwań. Poinformujemy Cię o metodzie dostawy. Czas dostawy może różnić się w zależności od produktu. Przewidywany czas dostawy znajdziesz obok informacji o wybranym produkcie. Jeśli zamówił(e/a)ś kilka produktów, a czas dostawy różni się w zależności od produktu, otrzymasz wszystkie produkty razem. Jak tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane, wyślemy potwierdzenie wysyłki mailem.

Staramy się zagwarantować stałą dostępność wszystkich produktów na stronie. Jeżeli pewien produkt z Twojego zamówienia został wycofany, skontaktujemy się z Tobą mailowo i zasugerujemy możliwość modyfikacji zamówienia. Naszym celem jest jak najszybsze dostarczenie produktu do Ciebie. Jednakże w przypadku nieprzewidzianych okoliczności pozostających poza naszą kontrolą (w tym niesprzyjających warunków pogodowych, wojny, awarii technicznych, strajków, działań lub ograniczeń ze strony rządu) możemy nie być w stanie dostarczyć towaru w obiecanym terminie. Jeżeli niedostarczenie towaru jest w całości lub w części spowodowane tymi okolicznościami, nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienie.

7. Transport

Kartka z Podróży odpowiada za uszkodzenie lub zagubienie przesyłki podczas transportu do klienta. Jeśli produkt zostanie zwrócony, zdecydowanie zalecamy skorzystanie z usługi wysyłki z możliwością śledzenia i z ubezpieczenia. Nie jest to obowiązkowe, ale zalecamy użycie oryginalnego lub podobnego opakowania, aby uniknąć uszkodzeń podczas zwrotu produktu do nas. Wiele naszych produktów wykonujemy na zamówienie, dlatego czas realizacji może się wydłużyć. Jeśli produkt jest  wykonany na zamówienie, jest to zaznaczone na stronie produktu i nie podlega zwrotowi, chyba że został uszkodzony w transporcie lub ma wady ukryte.

Jeżeli przesyłka zostanie doręczona z oczywistymi uszkodzeniami, prosimy o niezwłoczne złożenie reklamacji w firmie transportowej i odmowy przyjęcia przesyłki. Prosimy również o kontakt z nami, abyśmy mogli zabezpieczyć prawo do zaspokojenia roszczeń wobec firmy transportowej. Wady ukryte należy zgłosić nam niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 5 dni od otrzymania przesyłki. Następnie poinformujemy Cię o dalszych krokach rozpatrywania reklamacji.

8. Nieodebrana przesyłka

Firmy kurierskie podejmują co najmniej dwie próby dostarczenia przesyłki, zanim odeślą do nas paczkę. W niektórych przypadkach przesyłka będzie nawet przechowywana przez firmę kurierską przez kilka dni, aby umożliwić Ci odbiór w dogodnym terminie. W takim przypadku dostaniesz informację od firmy kurierskiej. Jeśli jednak przewoźnik nie był w stanie dostarczyć paczki do adresata i przesyłka wróci do nas, mamy prawo obciążyć Cię kosztami przesyłki powiększonymi o koszty manipulacyjne.

9. Reklamacje

Jeśli wystąpił problem z Twoją przesyłką, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub mailowo. Dotyczy to uszkodzenia w transporcie, wadliwego produktu. Jeśli paczka dotrze w złym stanie, a w środku będzie brakować produktów lub będą uszkodzone, będziesz potrzbować również złożyć skargę do firmy kurierskiej. Proszę sprawdź przesyłkę po dostarczeniu wraz z kurierem. Pamiętaj, że zawsze potrzebujemy dowodów w postaci zdjęć przesyłki i uszkodzonych przedmiotów przesłanych do nas mailem, aby rozpatrzyć Twoją reklamację. Jeśli zwracasz produkt, użyj oryginalnego opakowania.

10. Zwroty i anulowanie zamówienia

Jeśli nasz produkt nie spełnia twoich oczekiwań, możesz go zwrócić. Produkty elektroniczne oraz wykonane na zamówienie nie podlegają zwrotowi. Masz 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o tym poprzez przesłanie jasnego oświadczenia. Możesz to zrobić przy użyciu formularza kotaktowego lub mailem. Wystarczy, że wyślesz informację dotyczącą skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem okresu odstąpienia od umowy.

Jeżeli skorzystasz z prawa zwrotu produktu, bezpośrednie koszty zwrotu towaru zostaną poniesione przez Ciebie. Prosimy o dokładne zapakowanie zwracanego towaru, aby uniknąć uszkodzeń w transporcie. Odeślij towar jak najszybciej, ale nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli towar został wykonany według Twojej specyfikacji, podpisany dla Ciebie, wydrukowany na zamówienie lub jest spersonalizowany.

W przypadku zwrotu produktu zdecydowanie zalecamy skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki. Aby uniknąć niepotrzebnych kosztów, zwróć produkty na wcześniej uzgodniony z nami adres.

Do zwrotu środków użyjemy tych samych sposobów płatności, jakie były użyte w procesie składania zamówienia, chyba że uzgodniliśmy inaczej. Zwrot ten nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania. Możemy dokonać potrącenia kwoty równej utraty wartości dostarczonego towaru, jeśli strata jest wynikiem nieostrożnego obchodzenia się z nim w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Zawsze możesz anulować zamówienie przed wysłaniem przesyłki. W przypadku produktów produkowanych na zamówienie, przed rozpoczęciem procesu produkcyjnego. Poinformuj nas o anulowaniu zamówienia przy wykorzstaniu formularza kontaktowego lub mailem. Mogą obowiązywać pewne ograniczenia, jeżeli towar został wykonany według Twojej specyfikacji lub jest spersonalizowany. Jeśli Twoje zamówienie zostało już wysłane, masz prawo je odesłać zgodnie z naszą „Polityką zwrotów”.

11. Anulowanie przez nas

Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od łączącej nas umowy, jeżeli zaistnieje jeden z poniższych scenariuszy:

  • jeśli nie mamy w magazynie i nie możemy ponownie zamówić produktu, np. został wycofany przez dostawcę
  • jeśli nie mamy wystarczających informacji, aby dostarczyć towar
  • jeśli posiadamy fałszywe informacje podane podczas procesu składania zamówienia

12. Prawo

Warunki niniejszej umowy podlegają przepisom i są skonstruowane zgodnie z dyrektywą Unii Europejskiej o handlu elektronicznym. Możemy zmieniać i aktualizować niniejsze warunki w dowolnym momencie bez wcześniejszego powiadomienia. Do każdego zamówienia obowiązuje regulamin na tej stronie w momencie składania zamówienia. Ostatnia aktualizacja: 25 czerwca 2024 r.